Vaak Gestelde Vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Als u op werkdagen voor 15.00 uur uw bestelling aan ons doorgeeft, wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd.

Nadat wij een bestelling van u hebben ontvangen, sturen wij u altijd een bevestigingsmail waarin wordt vermeld dat uw bestelling in behandeling is genomen.

U kunt dan contact opnemen met ons. Gastropartners lost het voor u op! Wij zijn telefonisch +31  (0)85 3030078  en per mail (info@gastropartners.nl) voor u bereikbaar.

De betalingen vanuit de webshop verlopen via onze Payment Service Provider Sisow. Wij bieden u hiermee een veilige en betrouwde manier om te kunnen betalen.

Wij vragen een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95. Bij bestellingen vanaf € 500,00 nemen wij de totale verzendkosten voor onze rekening.

Log in in de persoonlijke omgeving, en bij MIJN GEGEVENS kunnen de bestellingen worden opgevraagd. Hier kan een PDF factuur worden gedownload, van elke bestelling die in het verleden gedaan is.

Bij Gastropartners is het mogelijk om via iDeal te betalen, en op rekening voor bedrijven.